דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצות לעיצוב חדר עבודה ביתי 

מאת    [ 15/10/2015 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 1416 פעמים ]

חדר העבודה הביתי משמש אותנו למספר פעולות שונות כגון: עבודה שאנחנו לוקחים איתנו הביתה, הכנת שיעורים לבית הספר או ללמידה ולשימושים שונים הדורשים שנבצע אותם בשקט ופרטיות. חדר העבודה חייב להיות גם נוח, גם אסתטי וגם להעניק לנו הרגשה של רוגע. העיצוב של חדר עבודה מהווה אתגר להרבה דיירים שלא יודעים איך לעצב אותו נכון, וכך הם מוצאים את עצמם משקיעים סכומים גבוהים כדי לשדרג ולשפר את חדר העבודה. אך למעשה ישנם הרבה מעצבי פנים מנוסים שיכולים בכמה צעדים פשוטים וזולים להשיג את עיצוב חדר עבודה המושלם בשבילכם. להלן מספר עצות של מעצבי פנים לחדר עבודה בעיצוב יעיל ונוח:

1. תכנון הוא מעל הכול – בכל חדר שמעצבים, וחדר העבודה אינו שונה בכך, יש לתכנן בקפידה את העיצוב. לעצב חדר עבודה הוא לא עניין פשוט (זה לא לבחור חדר מיותר בבית ולהעמיד בו שולחן עבודה עם מנורה). יש לתת חשיבה לצורת העבודה הבסיסית, בין אם למשל חדר העבודה או חדר עבודה פרטי שבו עובדים עם מחשב או בין אם הוא חדר עבודה שבו מתעסקים בעבודה פיזית יותר? האם תהייה קבלת קהל בחדר העבודה בבית או האם משתמשים בחדר העבודה גם ההורים וגם הילדים? כעיקרון עיצוב החדר צריך להתבסס על פונקציונאליות והטמאה של סביבת עבודה נוחה ונעימה לכל המשתמשים. הדברים הכי חשובים במקרה של עיצוב פנים חדר עבודה הוא מיקום השולחן והציוד התומך.

2. צבעים בהירים – צביעה של חדר העבודה בצבעים בהירים מעניקה תחושת רוגע ונוחות, שהיא בדיוק ההרגשה שאנו צריכים לשאוף אליה. אסור לצבוע את החדר העבודה בצבעים כהים כמו שחור, אדום וצבעי אדמה. יש להשתמש בצבעים לבנים, כחולים ובהירים בכללי. חדר עבודה שצבוע בצבע בהיר יהיה פחות עמוס על העין ופחות מעייף.

3. חשוב למצוא לרהיטים ישנים שימוש מתאים – הרבה פעמים חדר העבודה משמש  כמחסן לרהיטים ישנים אותם אנו לא רוצים לזרוק, או רהיטים שיכולים לשמש אותנו בעתיד לשימושים שונים. בכל זאת מומלץ לא להשתמש ברהיטים לא קשורים בחדר העבודה או למצוא להם שימושים מתאימים. עומס של רהיטים שאתם לא צריכים הוא דבר מאוד מסיח דעת ולא תורם לעבודה יעילה.

4. השקיעו בשולחן העבודה  - לעצב ולהשקיע בפינת העבודה היא דרך מצוינת לשדרג כל חדר עבודה, הרי רוב הזמן בחדר אתן תבלו בשולחן העבודה.

5. צבעו את אחד הקירות – ברוב חדרי העבודה הביתיים יש את אותה בעיה שהקירות ריקים ומשרים אווירה סתמית בחלל, הפתרון לבעיה הוא פשוט וזול ויכול לשדרג את מראה החדר כולו בהשקעה מינימאלית. צבעו את אחד הקירות או אחד הרהיטים המרכזיים בצבע שמעודד ריכוז ויצירתיות כמו צהוב, כתום, ירוק או סגול. תוכלו גם לתלות תמונות של דברים שמשמחים אתכם ונותנים לכם השראה כדי לתת את הטאץ' הייחודי לחלל. רק אל תגזימו יתר על המידה בשימוש בצבעים לא בהירים.

6. פונקציונאליות היא המטרה הסופית – תמיד תזכרו שבסופו של דבר חדר העבודה צריך להיות חדר שמאפשר לכם לעבוד בצורה טובה, אז פונקציונאליות היא בשורה התחתונה המטרה. זאת אומרת שעליכם לרכוש רהיטים וחפצים שונים שיעניקו פונקציונאליות כלשהי, מומלץ לא לעצב יותר משתיים עד שלושה פריטים עיצוביים שלא גם מעניקים פונקציה לעבודה יעילה.

ארבל אדריכלים - מעצב פנים מקצועי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב